Amióta a hírportálok rákényszerültek, hogy a Facebookon reklámozzák a cikkeiket, azóta öldöklő harc indult közöttük a „bármi áron” kattintásért. A Hír24 minden nap lelkesen veti bele magát ebbe a csatába.
„Erdőtűz lett a kakilásból”
- ezt a címet adták egy írásuknak. Töröljük tisztára: felnőtt ember nem kakil, azt az óvodások teszik. A történet viszont egy felnőtt biciklistáról szól, aki a nagydolga elvégzése után felgyújtotta az elhasznált vécépapírt, majd azzal az ürítés helyszínéül választott erdőt. Az Index simán azt írta volna, hogy szarás. Az se szép, de legalább nem infantilis. A Hír24 azonban tudja fokozni. A
„tragikus kakilás”
sokkal inkább egy Monty Python-szkeccs címe, vagy egy zuglói punkbanda neve kellene, hogy legyen. És akkor az utolsó lapát a halmon: nemes egyszerűséggel leidiótázzák a cikk főszereplőjét. Ez a tapló bátorság általában akkor buzog fel a magyar újságírókban, amikor a sértegetett ember külföldi, tehát jó messze van, mit sem tud arról, hogy egy általa sosem látott ország általa sosem olvasott hírportálja egy számára érthetetlen nyelven hogyan minősíti őt. Bocsánat, ez nem is tapló bátorság, hanem bátor taplóság.