bakifigyelő - felületes mondatok minden felületről

Napidumák

A tandíj kihozta az alanyi költőt a Bródy-epigonból - FRISSÍTVE

2012. december 12. - Napidumák

„Ha én rózsa volnék, mindent visszavonnék,
az egyetemektől többet nem rabolnék,
az ifjúság virágát, lábbal nem taposnám,
a hallgatói jogot, tiszteletben hagynám.”

Itt találtuk, de mi kérünk elnézést.

FRISSÍTÉS:

Van még, ott, ahonnan az előbbi jött:

„Ha én Hoffmann volnék, tárt karokkal állnék,
Minden tehetségnek jó esélyt én adnék,
Nem kérném azt tőled, ne legyél Te mérnök,
vagy vedd fel kényszerből a Diákhitel 2-t.

Ha államtitkár volnék, csakis olyan lennék,
Hogy a jó diák hallgatóvá váljék,
Nagy, önző szemekkel nem néznék át rajtad,
Akkor lennék boldog, ha az esélyt már megadtam.

Ha felelős volnék, ilyen sosem lennék,
Minden egyes döntést százszor megfontolnék,
És ha én miattam más kerülne bajba,
Az lennék aki mégis büszkén lemondana.

Ha én Rózsa volnék, sohasem hazudnék.
Sok politikusnak példaképe volnék.
Akkor lennék boldog, ha felvételiznétek,
S nem lennék én átka egy egész nemzedéknek."

A bejegyzés trackback címe:

https://napidumak.blog.hu/api/trackback/id/tr64958856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása