bakifigyelő - felületes mondatok minden felületről

Napidumák

Politikus-magyar szótár

2015. szeptember 23. - Napidumák

A magyar-magyar albérleti és használtautó-szótár után itt volt az ideje, hogy előrukkoljunk a magyar-politikus szótárral. Íme, amit tudtatok, csak nem sejtettetek: ezt gondolja egy politikus, amikor azt mondja.

pinok_1.jpg

Igen = Nem
Nem = De
De = Nemigen
Nemigen = Egyáltalán nem
Talán = Soha
Soha = Majd később
Nem tudom = Tudom
Tudom = Titkolom
Nem nyilatkozom = Úgyis csak hazudnék
Nem érek rá = Nem tudom, mit akarsz
Ez az igazság = Színtiszta hazugság
Sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom = Igaz
Visszautasítom! = Igaz
Ez felháborító! = Igaz
Igaz = Érdektelen
Cáfolom = Tagadom
Keressük a megoldást = Fingunk sincs, hogy mi a megoldás
Erről még nincs döntés = Döntöttük, de nem merjük még elmondani
Korrekt az együttműködésünk = Gyűlölöm
Nagyon tehetséges ember = Gyűlölöm
Mások az értékeink, de nagyra tartom = Gyűlölöm
Ismét jó a viszony = Még sincs hadüzenet
Az emberek javát akarjuk = Elvenni
Kérdezzen nyugodtan = Kitaláltam, mit hazudok
Tegyék fel a kérdéseiket! = Simán megkerülöm mindegyiket
Erre a kérdésre nem válaszok! = Nem értem a kérdést
Nem értem a kérdést = Értem a kérdést, de félek tőle
Kérdésekre nem válaszolok = Betanított segédmunkás vagyok öltönyben
Szívesen elmondom = Senkit sem érdekel
Közérdekű információ = Pártpropaganda
Igen tisztelt képviselőtársam! = Te mocskos csatornapatkány, te!
Ellenzék = Ellenség
Ellenzéki sajtó = Az ellenség sajtója
Baráti sajtó = Csicska
Független sajtó = Muhaha!
Kisemberek = Nagy szavazók
Frakciófegyelem = Zsarolás
Sajtótájékoztatót tartok = Kinyilatkoztatok
Ez nem volt korrekt! = Csalódtam benned, azt hittem, csontig benyalsz.
Nem ez lenne a sajtó dolga! = Arról volt szó, hogy nem írod meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://napidumak.blog.hu/api/trackback/id/tr667811666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása